Jouw winkelmandje

Naar welke landen is verzending mogelijk?

Standaard verzendt onze webshop enkel binnen België en naar Nederland. Gelieve ons te contacteren indien je graag wil verzenden naar een ander land. Binnen Europa zijn dezelfde verzendtarieven als naar Nederland van toepassing.

Hoeveel kost de verzending van een pakketje?

Tarieven voor zendingen binnen België:
- Afhaalpunt Mondial Relay € 1,99
- Thuislevering € 3,49
- GRATIS verzending bij producten van het merk BusinessBody

Tarieven voor zendingen naar Nederland:
- Afhaalpunt Mondial Relay € 2,99
- Thuislevering € 4,99
- GRATIS verzending via Mondial bij aankopen van het merk BusinessBody (€ 1,50 voor thuislevering)

Afhalen te Buggenhout is mogelijk na afspraak, is gratis en vereist geen minimum bestelbedrag.

Profiteer ook van GRATIS VERZENDING* bij aankoop van een product van eigen merk. De korting t.w.v. € 3,49 wordt automatisch toegevoegd aan je winkelmandje, OOK wanneer je kiest voor een goedkopere verzendmethode of ophalen. Bij aankoop van meerdere producten van eigen merk wordt de korting ook meerdere keren verrekend. Want eerlijk is eerlijk!
* met uitzondering van de baseball caps en sliders

Hoe lang duurt de verzending van een pakketje?

De artikelen worden meestal binnen de 24 uur, en maximaal binnen de 48 uur verzonden via bPost, DPD of Mondial Relay. Je zal een trackingcode krijgen zodat je je zending op de voet kan volgen. Voor zendingen via Mondial Relay contacteren wij je per mail om je te vragen naar het afleverpunt van je keuze.

Wanneer de verzending langer zal duren dan vermeld (bijvoorbeeld door feestdagen of vakantieperiodes) wordt dit duidelijk vermeld op de startpagina van de website.

Verzenden jullie zelf?

Ja! Alles wat we aanbieden op de webshop is bij ons in stock en verzenden we zelf. Je hoeft dus geen rekening te houden met import- en douane kosten.

Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?

Je kan je artikelen binnen de 15 dagen na ontvangstname retourneren, op voorwaarde dat de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en zich nog in de originele verpakking bevinden.

Wie betaalt de verzendkosten voor de retour?

De organisatie en kosten voor de retour zijn ten koste van de klant. Van zodra we de artikelen terug in ons bezit hebben en de staat hiervan hebben kunnen verifiëren, wordt het bedrag van uw bestelling (met uitzondering van verzendkosten) teruggestort.

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

Je krijgt na bestelling automatisch een overzicht van je bestelling en je factuur. Momenteel is onze webshop nog niet voorzien om een BTW factuur op te stellen. Indien je graag een BTW factuur ontvangt, contacteer ons dan en wij doen het nodige.

Welke betaalmiddelen accepteren jullie?

Je kan betalen met volgende betaalmiddelen:
- Klassieke overschrijving
- Bancontact
- Creditcard
- Shop Pay, PayPal en Google Pay